02 februarie 2011

Las-o asa cum a picat

Nu e foarte interesanta experienta dar merita mentionata pentru a demonstra ca una e in anunt, alta-i in realitate. Sincer nu imi dau seama de unde a avut persoana respectiva CV-ul meu dar, ca intotdeauna, daca m-a chemat, m-am dus.

Un salon de "coifura" in Primaverii....oh Doamne!
M-am uitat pe net si am inteles ca la acea adresa s-ar afla un Spa de lux, desi cand m-am uitat mai atent, ceva nu se pupa. Asa si era, am ajuns la un oarecare salon, unde m-am intalnit cu o pustoaica de maxim 20 de ani. Se straduia saraca sa se exprime elevat dar nu reusea sub nicio forma. In fine, cautau o colaborare pe marketing, i-am spus cum vad eu o astfel de colaborare, ce se poate face, i-am zis un tarif oarecare, eccetera (vorba ei), a zis ca ii e foarte clar despre ce e vorba si gata.

Credeti c-a mai sunat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu