21 ianuarie 2011

Asa angajeaza oamenii buni, de vineri pana luni!

Fiti atenti:

Am fost pe 21 ianuarie la interviu la Ordinul Arhitectilor, pentru postul de Consilier Comunicare.

Pentru cunoscatori, pe langa 4 nume rasunatoare care ocupau 4 functii pompoase, invitat de onoare al "comisiei" era Dl Bortun.
Sincer m-am bucurat sa il revad desi 15 minute din cele 20 pe care le aveam la dispozitie a cautat prin hartoage CV-ul meu.

Mi s-a parut mie ciudat ca mi-au pus doar urmatoarele intrebari: "De ce ati venit la noi, vreti un Job sau...de ce ati venit?", "Ce stiti despre noi?", "Ce parere aveti despre arhitecti", "Ce parteneriate ati incheia pentru promovarea OAR?", "Cum stam cu timpul - bine, multumim, va dorim mult succes in continuare".

Am plecat de acolo cam debusolata.... bai, ce chestie...de ce mi-or fi dorit succes? Chiar nu am nicio sansa? Si mai ales, de ce tipa care a intrat inaintea mea nu a mai iesit? Pentru ca era toiul noptii cand mi-a picat fisa, am zis ca poate a iesit pe alta usa din politete, ca sa nu se intalneasca doi candidati....a doua zi am recunoscut ca probabil trecuse in alta sala sa discute despre salariu si despre alte detalii.

Ma intrebam de ce nu mi-au spus cand sa astept raspuns si nici nu mi-au dat ocazia sa pun intrebari. M-am gandit ca sunt totusi arhitecti, nu HRi si n-or fi stiut. Si ce sa vezi? Luni am si primit mail ca au ales pe altcineva.

De vineri de la 15.20 pana luni dimineata cand am primit mail....care este probabilitatea ca ei sa fi stiut inainte de ora 15.00 cine va lua interviul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu