10 februarie 2011

Meridian - Business Group?

Am auzit de Meridian...taxi, dealer Dacia, leasing, ceva complex si cu multe aspecte.
A fost interesant ca m-au sunat cam la 10 minute dupa ce am aplicat si m-au invitat sa stam de vorba. Mi-am facut lectiile temeinic, miza fiind destul de mare - Director Marketing. Uh!

Am dat o tura pe internet sa vad ce si cum si n-am aflat decat ca nu stau deloc bine la capitolul asta. E bine, pot sa compensez! Am mai identificat eu niste "sensibilitati" si m-am inarmat cu rabdare ca sa strabat Bucurestiul pana in Berceni.

Nu cunosc deloc zona asa ca am ajuns pe langa Aparatorii Patriei, am cerut indicatii si am primit si sfaturi despre cum sa imi pazesc geanta in autobuz. Cand am urcat era evident de ce oamenii de pe strada mai au un pic si striga in gura mare "atentie la hoti!"

Se facuse deja intuneric cand am ajuns, complet ratacita, la marele sediu Meridian.

Documentarea mea a cuprins si informatii despre ei ca angajatori si aveam o banuiala ca ce aflasem nu era complet gresit. M-am gandit totusi ca n-o fi chiar asa de rau, ca poate cei care s-au plans lucrau in vanzari si o fi intr-adevar mai greu in astfel de "pozitii"... Eram curioasa daca e adevarata partea cu interviurile, descrisa pe scurt prin durata de 10 minute, timp de asteptare mare, zeci de teste si raspunsuri din an in Paste.

Interviul era programat pentru ora 18.00. In sala de asteptare se aflau deja sase persoane si dupa mine au mai venit doua. Una dintre persoane astepta deja de o ora. Eu am intrat dupa 45 de minute, plus 10 interviul...noroc, ce sa mai!

Fetele (pentru ca, spre placerea directorului de HR erau numai dame) venisera pentru tot felul de posturi. Daca ar fi nimerit acolo un jurnalist ar fi pus titlu pe prima pagina " Meridian face angajari in masa! Piata locurilor de munca si-a revenit! Somerii refuza sa munceasca!!!!"

De fapt era vorba de o extrem de proasta organizare si de un "destept" care nu are nevoie de prea mult timp sa te scaneze si sa isi faca o parere corecta despre fiecare om in parte. WOW!

Timpul a trecut intr-un mod placut; ne-am apucat sa stam de vorba si am mai aflat si alte povesti de genul celor pe care le scriu aici.

Asa cum am aflat si cand am fost la RDS, treaba e complicata in general, nu sunt eu un caz aparte. Incepusem sa imi fac probleme ca nu sunt in stare de nimic si ca sunt complet responsabila pentru esecurile de care am parte. Mi-a mai venit inima la loc. Posturile sunt putine si foarte prost platite, candidati care au nevoie de ele sunt cacalau si totul tine de "Dumnezeii de la HR" ca sa fii acceptat. Mai trebuie si sa iti uiti demnitatea ca sa faci rost de un post cat de cat mai rasarit.

Mi-am pregatit o lista scurta de calitati in asa fel incat sa comunic numai informatia esentiala in cele 10 minute. Si ca sa vezi...am si reusit! Pac pac pac, nenea a recunoscut ca firma este praf dpdv marketing, ca au nevoie de o viziune noua si ca experienta mea este foarte potrivita. Am discutat una-alta si mi-a propus sa ne vedem si saptamana urmatoare pentru pasii urmatori ai procesului de selectie.


Zicea ceva de inceputul saptamanii...inca nu am primit raspuns.

Update 18.02.2011 - Am primit raspuns...au ales alt candidat. Pentru cat de multe persoane au fost la interviu pentru cine stie cate posturi, s-au miscat destul de repede. Parca era vorba si de niste teste...ce mai conteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu