04 februarie 2011

Kafka Frate'

Zau asa, absurdul se intrece pe el insusi, pas cu pas, de fiecare data tot mai mult.



Ca fapt divers trebuie sa mentionez din capul locului ca acum cativa ani am luat o tzeapa de 700 ron de la RDS, serviciul telefonie fixa. In general sunt "extaziata" de "profesionalismul" de care dau dovada fufele de la casierii, tehnicienii si toti ceilalti cu care am interactionat.


Acu ce sa-i faci, asa-s vremurile si ca sa treci puntea te faci frate si cu dracu'...asa ca am apelat la o verisoara care mi-a spus ca momentan nu recruteaza decat pentru call center.

Am avut nevoie de pile ca sa pot candida la post de bagat casca-n urechi!!!

Primul job a fost de grafician si dupa7 ani de munca ma trezesc ca ma duc la interviu pentru post de telefonista. What's wrong with this picture? E intoarsa cu fundu'n sus, atat. O sa revina ea la normal.

Prin urmare, o-nghit si pe-asta.

Conditiile generale erau: ture de 7 ore, 6 zile pe saptamana, inclusiv ture de noapte, pauza de 30 de minute luata toata o data sau in 2 reprize, fiecare minut contorizat pe ceas, concediile se iau cand vrem noi, contractul de munca se face pe o luna, apoi pe patru, apoi pe inca patru daca mai e cazul si abia pe urma nedeterminat. Evaluare stricta, din cate am inteles testele sunt multe si dese si practic nu ai cum sa nu fii dat afara.

Promovarea pe alt post se face doar daca apare un post liber in alt departament si seful tau se poate lipsi de tine. Mai trebuie sa si afli de postul respectiv pentru ca recrutarea interna se face intr-un fel, nu afla toti despre toate posturile. Treci de teste si interviuri ca oricine altcineva si poate, dupa 1 an ai sanse sa pleci din call center. Desi se poate la fel de bine ca aceasta oportunitate sa nu apara niciodata...

Ma duc la interviu sa dau test de calculator:
1. creeaza un folder pe desktop
2. denumeste-l
3. deschide un document word si salveaza-l cu numele tau in folderul pe care l-ai creat
4. tehnoredacteaza textul urmator (ca sa vedem ca stii sa scrii cu bold, italic si ca stii sa colorezi selectiv textul ...)

Din cate am vazut mai tarziu, testul este intemeiat, multi nu il trec desi au terminat facultatea!!!!

Interviul 2

Interviu colectiv la care participa 6 candidati, dupa cum urmeaza: 
- unul nu stia ce cauta in viata lui, doar era student la arte;
- altul nu stia nici sa vorbeasca nici sa citeasca, dar era student la Management turistic desi spunea cu zambetul pe buze ca n-are treaba cu geografia, lucrarea de licenta a primit-o, vrea sa se faca manager dar deocamdata vrea sa se angajeze la RDS ca i-au zis unii "bai nene, gaseste-ti de lucru!";
- altul avea 22 de ani si fusese Director de marketing la o firma din Craiova si sustinea sus si tare ca nu ai nevoie de studii superioare pentru functie de management;
- o fatuca foarte mandra ca a mai lucrat la call center si stie despre ce e vorba;
- inca un tip mai pragmatic decat ceilalti, un pic mai rasarit

si eu, care faceam parte din alt film si ca varsta si ca experienta.

N-am avut alta varianta decat sa ma amuz 2 ore ascultindu-i pe ceilalti, experienta fiind foarte interesanta dat fiind ca am ajuns la concluzia ca mai bine ma duc in padure decat sa vad ce poate "noua generatie"!

Bineinteles ca si fetele de la HR si-au dat seama de nepotrivirea de caracter, m-au intrebat voalat ce naiba caut acolo...si m-au lasat in pace.

Chiar de tot, n-am fost inclusa in lista de mail care comunica rezultatele interviurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu