15 februarie 2011

Déjà vu

Poate am mai spus, poate nu, primul job a fost la Mega Gifts, denumirea populara Mega Stifts (adica obiecte promotionale de 2 lei).
Sincer nu credeam ca o sa-mi foloseasca prea mult oricand in viitor dar se pare ca m-am inselat. Am fost la interviu la o firma competitoare cu care colaboram pe vremea cand MG inca mai exista.

Ce mi-a placut cel mai mult la aceasta intalnire a fost ca a avut loc foarte aproape de casa :D. Mi-am facut socoteala ca fiind un domeniu in care am mai lucrat si fiind la 10 minute de mers pe jos o sa imi convina locul de munca indiferent de salariu.
Am avut emotii la un moment dat ca postul implica si activitate de vanzari, care pe mine ma sperie mai ales atunci cand trebuie sa vand ceva de care nu are nimeni nevoie sau se gaseste pe toate gardurile.

Din fericire postul de Marketing anuntat era intr-adevar de marketing. Sediul arata foarte bine si atmosfera era relaxata. Mi-a placut. Nenea cu care am stat de vorba cred ca era patronul agentiei si era o persoana care are talentul sa te adoarma chiar daca stai in picioare la minus 20 de grade. V o r b e a    r    aaaaa  rrrr, si l e e e e nt....

CV-ul era foarte bun pentru postul in discutie, ii oferea toate informatiile de care avea nevoie asa ca nu m-a intrebat prea multe. Am incercat sa scot si eu doua vorbe, sa bag la inaintare atuurile pe care le am pentru ce cauta dar ma oprea - stia din CV. Cica da punctaj pentru fiecare cerinta pe care o are si eu adun destule puncte.

Mi-a ridicat-o in slavi pe persoana care a lucrat acum 2 ani pe acelasi post, fusese studenta cand s-a angajat, a stat 5 ani si apoi a plecat la ceva mai bun. Am considerat ca in acest caz ar trebui sa fiu foarte relaxata ca pot sa fac treaba buna.

Mi-a explicat situatia firmei in ultimii doi ani- din 60 de angajati au ramas 30, in 2009 a fost tragedie cu vanzarile, in 2010 si-au mai revenit si in 2011 isi permit sa angajeze din nou persoana dedicata pentru marketing. Bun!

Bineinteles ca nu mi-a dat nicio speranta pentru ca avea foarte multe CV-uri din care putea sa aleaga. Mi-a confirmat ca acum 2-3 ani gaseai cu greu un angajat valoros (nu stiam ca din 10 chemati la interviu se prezentau 3). Acum situatia este alta, sunt sute de cv-uri si nivelul candidatilor a crescut foarte mult.

In cazul in care pana miercuri ma suna, urmeaza sa mai dau niste mini-teste si sa discutam conditiile colaborarii. Daca nu ma suna, pot sa imi iau gandul.

Fair enough!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu