07 octombrie 2010

Teleshoping - de sclavi

Stiti voi produsele acelea miraculoare, trei la 1 leu...aspiratoare care aspira singure, creme care te transforma, etc...TELESHOPING?
Evident, in spatele lor se afla o firma unde conditiile de munca sunt "excelente".

Grecul desemnat sa conduca reprezentanta din Romania mi-a vorbit o jumatate de ora despre ce as avea de facut, cu mare grija sa nu scape ceva si sa zic eu pe urma ca nu intra in atributiile mele. Asadar:

- Contabilitate primara - bagat zilnic in excel facturi, bonuri, cecuri, etc, pentru trei magazine diferite

- Importuri - acte, vorbit la vama, alergat dupa facturi, sunat si vorbit cu soferi, etc
- Calcul costuri - are un excel miraculos unde bagi un singur pret si el  calculeaza tot.
- Rapoarte de vanzari, intrari, iesiri, bani de recuperat, tot.
- Aranjat transport din China in Turcia si de acolo cine stie unde si inapoi.
- Din cand in cand sunt asistenta lui. Adica daca are nevoie sa-si schimbe bateria la telefon, ii gasesc eu.
- Cafea din cand in cand, cand ii e lui lene sau stiu eu de ce nu si-o face singur.
- Apropos de facut, toate nimicurile astea sunt chestii colegiale, nu-mi cere sa fac sex, deci care-ar fi problema?
- Orice problema apare, eu o rezolv.

CONCLUZIE:
Imi explica el toate astea si inca ceva ce probabil am uitat, ca si cum ar fi ceva simplu si nu-i mult de lucru.
De salariu nu a zis nimic, am intrebat eu.
Si el mi-a raspuns: 1200 lei si bonusuri daca e multumit de prestatia mea.

Si cand te gandesti ca daca vrea sa ma angajeze pe mine eu chiar ma duc, ca nu am alta varianta!!!!!!!!

Actualizare 16.10.2010 - n-au dat mail si nici n-au sunat sa-mi spuna ca nu am luat postul. Intr-un fel ma bucur....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu