11 octombrie 2010

ROMSYS - Ca tiganu' la mal

Romsys avea disponibil post de Marketing Manager pe perioada determinata de un an.
Bun si asa, eram foarte incantata. Tatonarile au tinut intre 21 septembrie - 13 octombrie.

Primul interviu
A mers bine, am subliniat toate avantajele mele - experienta in domenii similare, experienta pe marketing insemnind cadouri, newsletter, evenimente. A fost OK si am ajuns la al doilea interviu, cu persoana pe care urma sa o inlocuiesc pentru un an.

Interviul II
Si mai bine! Am discutat deschis despre ce merge bine si ce e mai greu in jobul ei.

Mi-a povestit despre situatii conflictuale (am inteles ca ar fi fost destule), despre unele proiecte pe care ea deja le-a inceput....I-am raspuns punctual la fiecare situatie in parte si i-am dovedit ca am capacitatea de a rezolva probleme destul de solicitante.
Am ajuns pana acolo unde incepuse sa imi spuna cine ma poate ajuta si cu cine o sa imi fie greu sa lucrez.
Mi-a explicat chiar cum sunt birourile asezate si imi spunea ca o sa imi placa foarte mult de seful de deasupra si ca am sa gasesc la el tot ajutorul necesar. I-am spus ca lucrez pe baza de "to do" list si ca atunci cand ii voi preda postul inapoi va sti tot ce s-a intamplat. Stabilisem chiar ca o sa vin cateva zile inainte sa plece ea sa lucram un pic impreuna sa inteleg cat mai bine ce urmeaza sa se intample in perioada aglomerata de sarbatori,
Ce sa mai, fata vorbea de parca ma alesese deja.

Stau eu ce stau, vad ca trece saptamana si nu ma mai cheama la a treia intalnire si incerc sa aflu ce se intampla.
Presupun ca intre timp a sunat telefonul si a fost comunicat numele castigatorului care trebuie sa castige.
Si uite asa, mi s-a recomandat inca o data sa ma reorientez mai mult spre PR si comunicare, ca am mai multa pricepere pe partea asta. Ei au ales o persoana cu mai multa experienta in marketing si in domeniul tehnic.

I-am dat urmatorul raspuns:
"Multumesc si eu pentru timpul acordat. Bineinteles ca sunt de acord sa ma recomanzi daca gasesti o oportunitate si iti multumesc pentru bunavointa.
Sper ca persoana pe care ati ales-o sa se ridice la nivelul asteptarilor si al situatiilor care vor aparea. Din cate am discutat cu Monica intelesesem care ar fi provocarile si discutasem despre modul in care eu m-am confruntat cu ele. Ma bucur intr-un fel sa stiu ca cineva a trecut prin si mai multe situatii dificile decat mine. Acum nu mai cred ca "le-am vazut pe toate" :).
Mult succes in continuare si sper sa pastram legatura."

Sper ca a citit printre randuri ca o bag in directia inversa iesirii.....

Un comentariu:

  1. tare as vrea sa ii cunosc pe baietii astia cu telefoanele... si pe alesii lor :D

    RăspundețiȘtergere