20 octombrie 2010

Creative ideas - De furat?

Scurt pe 3:
Agentie de PR cauta...nu mai stiu cum se chema postul si nici ce vroiau de la mine.

Cert este ca:

1. Am scris "un articol" intr-o revista de femei promovind un supliment nutritiv pe baza de ghimbir.
2. Trebuia sa il traduc in engleza, dar conform obiceiului, mi-a iesit altceva...
3. Am facut o strategie de relansare a unui Bar...de data asta am facut-o ca lumea, fara sa mai imi pese daca din nou imi voi vedea ideile furate. M-am obisnuit...

Acum astept. Pariez pe NU.

Update 21.11.2010
Am pariat gresit. Trebuia sa pariez ca am dreptate, ca ideile sunt furate si ca tipa de la interviu are un grad de nesimtire atat de mare incat nici macar mailul ala de bun simt cu minciuna clasica "am fost placut impresionati de experienta dvs dar am ales alt candidat" nu a fost in stare sa il dea.

Deci am castigat ambele pariuri...Creative ideas sunt de fapt idei obtinute gratis pe care agentia le vinde.
Ma mai aventurez intr-un pariu: nu are nici macar cui sa le vanda...

Un comentariu:

  1. La care se adauga o mare doza de SPAM pe care CREATIVE IDEAS il prezinta drept... viral marketing. :D

    RăspundețiȘtergere