29 septembrie 2010

Mareea Tour

O pierdere de vreme care s-a intins pe o perioada de doua luni.
Am intrat in aceasta competitie intamplator, printr-o agentie de recrutare. Am observat ca postul era disponibil din martie si pana in septembrie nu angajasera pe nimeni.

Mai intai am corespondat cu agentia, am asteptat cateva saptamani pana am apucat sa stau de vorba telefonic cu domnul Patron pe care a trebuit sa il sun eu deoarece dansul era foarte ocupat.

Am experienta in domeniul turismului, am experienta in marketing, deci se cam potriveau lucrurile. Am mai asteptat apoi 2 saptamani sa ne intalnim. Ii explicasem parcursul profesional, experientele in marketing, in PR, in marketing online, etc.

La interviu l-am asteptat cam o ora, traficul era bulversat de inceperea scolii dar eu am ajuns la timp. Dumnealui nu a avut aceeasi amabilitate. Din nou spun, e bine sa ajungi mai devreme si sa observi un pic despre ce este vorba.

Agentia am gasit-o destul de greu, mai intai am observat firma unui cabinet stomatologic, apoi firma agentiei de turism. Sediul este intr-o garsoniera la parter, cu patru calculatoare (probabil patru angajati), habar n-am daca si eu as fi avut loc tot acolo sau as fi lucrat de acasa.

Era prezenta o doamna cam ciudata, care vorbea foarte mult odata ce incepeam eu o propozitie continua ea cinci minute asa ca nici n-o mai urmaream. A venit si cea de a doua colega....o pitzi foarte increzuta si prost prefacuta.

Dupa o ora a aparut echipa de manageri. Prima colega  s-a stresat instantaneu, a facut repede o cafea, a luat cana de la cafetiera si m-a tarat dupa ea la scara alaturata, alergand pe scari cu cafeaua. Am intrat intr-un apartament destul de frumos aranjat, probabil sala lor de protocol. Mai stau un sfert de ora pana Patronul isi instaleaza laptop, cafea, etc.

Cred ca dupa stresul din trafic si agitatia generala din care inca nu se calmase nici n-a fost prea atent la ce am spus eu. Mi-a creat impresia ca are o agentie mica, bazata in Deva, care nu prea isi permite sa plateasca un om pe marketing si pentru ca totusi are nevoie de asa ceva, il va plati mizerabil si ii va cere luna de pe cer.

Experienta mea acopera multe aspecte ale domeniului, am experienta si in marketing-ul online dar nu la nivel IT-istic de SEO. Stiu regulile principale si am reusit totusi sa cresc doua site-uri.

Ceva nu i-a placut domnului, nu imi bat capul sa ma intreb ce oare. Mi-a cerut sa ii trimit un model de scrisoare adresata unui client nemultumit (la asta ma pricep sigur, am feedback-uri bune) si o strategie de marketing.

Pe bune, m-am saturat de smecherii astia care iti cer sa faci strategii de marketing fara sa iti dea date concrete si mai ales fara sa te angajeze. Iti cer sa pui pe hartie o gramada de idei, sa te documentezi si sa cercetezi singur. Pentru ca este un test si speri sa te angajezi in urma lui, faci totul cum trebuie. Le inmanezi strategia, la fel fac si ceilalti 20 de candidati si apoi...ce sa vezi? managerul e in stare si singur sa puna in aplicare zecile de idei pe care le-a furat in felul asta. Probabil vor fi implementate de secretara si va iesi un rahat.
Dar asta ma bucura, bravo lor ca sunt batuti in cap.

De data asta n-am mai muscat-o, am pus 3 idei pe hartie fara sa le dezvolt si cam atat.
Poate de asta nu i-o fi placut....habar n-am.

Ideea principala este ca nici acest job, dupa care am asteptat 2 luni nu s-a concretizat. Vestea buna e ca nu imi pare rau deloc. Ceva nu mi-a placut de cand am intrat pe usa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu