20 octombrie 2010

Leo Burnett

A aparut din senin. Nu am reusit sa identific calea prin care CV-ul meu a ajuns in mana lor. Pe mail nu cred ca l-am trimis, poate altcineva a incercat sa-mi faca un bine.

Au un post de Coordonator Proiecte.
Este E X A C T ce imi doresc, in E X A C T domeniul meu de activitate. Este E X A C T postul pe care ma potrivesc. Pare a fi intr-adevar primul job pentru mine, pare a fi primul care ar explica de ce a trebuit sa astept atat de mult.

Prin urmare am facut tot ce am crezut posibil:

La interviu am fost eu insami, in starea care m-a consacrat. Vesela, increzatoare, energica. Au cautat mai mult profilul personal. Primii oameni destepti: daca tot ai CV-ul in fata, ce rost are sa il intrebi pe ala ce a facut?
M-am prins repede de asta si mi-am scos toate calitatile personale in evidenta.

Am evitat cu succes cele trei defecte pe care trebuie sa le aiba oricine, am raspuns sincer si emotional la intrebarea "Care a fost cea mai mare dezamagire?"
Dealtfel intrebare buna, pusa in asa fel incat raspunsul "Sunt dezamagita ca ultimul loc de munca s-a desfiintat si penultimul nu a mers. Mi-as fi dorit sa lucrez mai mult timp acolo"

Parerea mea este ca interviul a mers bine. Sper ca "ma potrivesc profilului pe care il cauta".
Ca sa fiu sigura ca fac ceva in plus, m-am deplasat din nou la sediu, de data asta cu o scrisoare adresata HR-Manageritei cu care am avut interviu si cu descrierea proiectelor pe care le-am coordonat.
Nu am avut ocazia sa i-l inmanez personal cum as fi dorit, dar nu l-am lasat nici la receptie. A trimis o asistenta de-a ei si cred ca pot interpreta asta ca pe un punct bun.

Sper ca am reusit sa atrag atentia asupra mea si sa ii completez atat profilul personal cat si pe cel profesional.

Si tot nu m-am oprit aici. Am trimis si invitatie pe LinkedIn unde are acces la recomandari.

Oare mai pot face ceva?
Vom vedea rezultatele...pe care le astept trepidind. Cateodata simt cu destula siguranta ca va iesi bine, alte ori nici nu sunt capabila sa imi imaginez cum ar fi sa nu il obtin.

Update 21/11/2010
Dupa inca doua mailuri date ca sa aflu daca mai am vreo speranta cu ei, a catadicsit o tantutza sa imi spuna ca intre timp au schimbat profilul candidatului si au ales pe altcineva. Ce chestie....inseamna ca chiar retinusera profilul meu: tipa aia care s-a deranjat de 3 ori sa vina la noi si chiar o interesa postul. Profilul asta nu ne intereseaza. Noi vrem pe unu mai nesimtit, care-si baga picioarele si vine la serviciu sa se joace, nu sa faca treaba.

Felicitari candidatului ideal care a corespuns "noului" profil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu