13 octombrie 2010

Active Soft - fara pronosticuri

In urma unui strigat de disperare pe grupurile de HR de pe LinkeIn, printre mesaje incurajatoare si ageti de pensii private care s-au oferit sa ma ajute, am primit si o invitatie la un interviu ca lumea.

La Active Soft, o firma cu ceva Moldoveni si Ukrainieni printe dansii, am avut interviu pentru un post care presupune scrierea sau editarea unor newslettere pentru 20 de firme diferite.

Din punctul meu de vedere e jobul ideal. Sa stau sa scriu toata ziua, mi-ar placea la nebunie. Interviul cu Doamna HR a mers bine, si pentru ca probabil eram prima persoana interesata de job, l-a chemat si pe posibilul viitor sef al meu, sa ne cunoastem.

Mi-a pus si el cateva intrebari si din cate am inteles am raspuns bine.
Ma abtin de la sperante ca sa nu fiu din nou dezamagita, ce va fi vom mai vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu