17 ianuarie 2011

Pentru asta tineti-mi pumnii....ca daca nu iese, o sa zboare in toate directiile

Si joi a fost ceva aglomeratie...am reprogramat un interviu ca sa particip la altul si apoi l-am ratat complet pe cel reprogramat si din 2 s-au facut 1, ca samponul.

Sa speram ca a meritat. Din nou, un interviu obtinut cu zbateri si emotii....cea mai lunga intalnire din cate-mi aduc aminte. Pentru a aplica am scris un comunicat de presa. La interviu am completat o fisa cu tot felul de intrebari personale, impersonale, active, reflexive, etc. Am mai scris o compunere, am mai facut o strategie...

Apoi am vorbit 2 ore despre mine. Nu mi-a placut niciodata sa vorbesc despre mine sau sa ma aud vorbind. De ce tocmai mie mi se intampla sa TREBUIASCA sa vorbesc atata despre mine? Sa spun aceeasi poveste over and over again? Cedez cu placere locul celor care nu se mai satura sa se laude si sa se ridice in slavi. Eu am obosit. La finalul intalnirii tanti mi-a zis sa beau apa ca poate m-am deshidratat.

Noroc ca doamna HR a fost dragutza si discutia mi-a facut placere....am avut ocazia sa vorbesc asa cum am vorbit si cu alte ocazii si stiu sigur ca ce am spus este bine. In general vorbind....ramane de vazut daca si ea va considera la fel.

Am uitat sa mentionez ca firma se afla in reorganizare financiara :))))))))))))))) Dupa cum bine stiti, ultimul angajator a fost ras de pe fatza pamantului, penultimul dadea faliment....o fi bine sa ma bag intr-o firma despre care stiu de la inceput ca se apropie de sfarsit? :))))

CONCLUZIE:
"Stimata Domnisoara Robu,

Va multumim pentru aplicatia dvs. si pentru faptul ca ati raspuns cu interes invitatiei companiei noastre de participare la interviu.
Dupa o examinare riguroasa a tuturor informatiilor referitoare la dvs., ne pare rau sa va informam ca bunele dvs. calificari nu intalnesc in mod exact asteptarile noastre.

Dorim sa va comunicam pe aceasta cale ca firma noastra vede in dvs. un potential angajat si sa va asiguram ca CV-ul dvs. va fi pastrat in baza noastra de date, urmand sa fiti contactata imediat ce va exista un post corespunzator experientei si calificarilor dvs.

In acelasi timp, dorim sa va multumim inca o data pentru increderea acordata companiei noastre si sa va asiguram de toata consideratia noastra.

Va dorim mult succes in ceea ce va propuneti!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu