17 ianuarie 2011

Prost nu e ala care cere, prost e ala care da

Mai ales ala care da idei. S-a intamplat din nou, dar de data asta n-am mai dat.

Expopedia, probabil o firma care nu are mai mult de doi actionari care sunt si singurii angajati...

Se aflau in pana de idei de evenimente si propunerea a fost simpla: "Duceti-va acasa si faceti o propunere de eveniment cu lux de amanunte: tematica, mod de desfasurare, schita pentru standuri, firme participante, loc de desfasurare, etc. Faceti cu tot cu buget: aflati cat costa sala, etc... Si imi trimiteti propunerea pe mail si daca este buna va chemam sa faceti o prezentare si mai discutam despre proiect apoi dumneavoastra il implementati si va dam 10% din profit sau daca doriti sa munciti de la birou, 1000 ron salariu si 5% din profit."

Da, sigur! Cu ocazia asta mi-am dat sema ca NICIODATA nu am primit raspuns de la cei carora le-am dat mostre de strategii si idei si asa mai departe. NIMENI, NICIODATA, nu mi-a mai raspuns nici macar sa imi spuna ca am avut idei proate.

Si cand ma gandesc ca in dimineata acestui interviu m-am trezit plangand ca nu mai vreau sa ma duc la interviuri si aveam emotii, pentru ca din anunt reiesea ca este vorba despre un post permanent de project manager.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu