10 ianuarie 2011

Din categoria "Noi vrem totul - tu n-ai basca"...

Mai pe seara, dupa o zi plina, am mai avut un interviu. Singurul care ma interesa, care se potrivea, pe care il vroiam....deci am scos armele.

Era vorba despre Casa Latina, restaurant, crama, etc....post de Director Marketing si PR. Acum o sa spuneti ca tintesc prea sus. Asa o fi, dar daca tot nu am nimic de pierdut, de ce n-as incerca? Indiferent care va fi rezultatul, eu ma bucur ca m-au chemat din 500 de persoane si ca am trecut chiar de primul interviu. Pentru mine asta inseamna o confirmare....o incurajare sa mai incerc pentru astfel de posturi.

Interviul a fost complicat, am spus din nou povestea de care m-am saturat, de data asta am presarat-o cu cateva adevaruri mai neplacute ca sa fie mai reala.

Cel mai greu a fost sa o combat pe tanti care era foarte interesata sa afle ce nu a mers la un fost angajator de-al meu, concurenta de-a ei. Serios...ma tragea pe mine la raspundere pentru deciziile pe care le luasera actionarii respectivi: "Cum e posibil sa nu mearga?", "Dar ca sa supravietuiesti ai nevoie de evenimente, cum nu aveau evenimente?", "Dar ce s-a intamplat, cum e posibil", etc.

Pana mea, daca tu te miri atata eu ce sa mai zic, ca am ramas fara un job pe care-l adoram pentru ca aia aveau alte interese? Acum trebuie sa dau eu explicatii pe care nu le crede nimeni pentru ca acolo erau sase actionari care se bateau pe fiecare leu? Daca tot te freaca grija, suna si intreaba ce a fost in capul lor, nu ma lua pe mine la 13 metri de parca din vina mea nu aceau clienti. Aveau oameni de vanzari, aveau manageri, eu eram PR, si atat....

In fine, ca sa ies din clenciul asta i-am spus de trei ori ce as fi facut eu daca mi s-ar fi permis, am enumerat punctele slabe pe care le-as fi imbunatit, ca sa vada femeia ca ma duce capul si poate asa intelege ca nu din cauza mea a intrat in faliment o firma....

Dupa ce m-a mai intors pe toate partile, m-a intrebat si de "sapca". Ultima ei dilema a fost legata de machiaj....de ce nu sunt machiata mai....nu stiu cum vroia. A trebuit sa ii dovedesc ca sunt machiata, ca stiu ce fel de machiaj mi se potriveste si ca stiu ce fel de culori trebuie sa aiba tinuta de interviu.

Ma intrebam apoi ce alte probleme similare or fi avut si ceilalti cu care am stat de vorba. Te pomenesti ca unuia nu i-o fi placut ca am ochii negri, altuia ca nu-s blonda, altuia ca n-am strungareata....

Se pare ca am trecut cu bine totusi peste acest interviu intrucat am fost chemata si la al doilea. Cu Dl Partener al doamnei, cu care chiar ca am stat de vorba numai 5 minute....I-am explicat si lui ca ultimele doua joburi nu s-au incheiat din vina mea (m-am saturat pana peste cap sa explic chestia asta...). Mi-a mai pus el 2-3 intrebari si gata. Mi-a lasat impresia ca este nemultumit ca nu am relatii in presa - prieteni pe care sa-i chem la baute si apoi sa scrie frumos si gratis despre Casa Latina....

Pentru 2000 de lei nenea vroia sa  fac si promovare, sa particip si la evenimente sambata, duminica, nu conteaza, sa-i mai fac si intrarea in mass-media! Eu as fi fost de acord, dar....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu