02 septembrie 2010

Jobul scapat printre degete

Faza asta a fost tare. Mi-a "placut" la nebunie.
Post de Asistent Manager de Proiect.

Job pe care de altfel il vanez si mi-l doresc dar constant dau peste tot felul de retardate care considera ca am prea multa experienta in marketing si o sa ma plictisesc ca asistent.
Ce-mi plac mie HR-ii astia care hotarasc in locul meu ce imi place si ce nu. Au impresia ca ma duc sa cersesc un loc de munca si as face orice. Nu dragilor, vin la interviu pentru ca ma intereseaza postul ala si pentru ca vreau sa fac munca aia. Imi place sau nu, este alegerea mea.
Fiti siguri ca nu as veni la un interviu de dama de companie asa cum nu ma duc la interviurile unde se cauta asistenta prezentabila, fara obligatii, disponibila pentru program prelungit.



Am fost chemata la cateva interviuri de asistent manager de proiect dar nu am reusit sa le obtin.
De ce?
Presupun ca sunt alese cele cu experienta de secretara, care fac minutele sedintelor si falfaie niste facturi. In plus fata de ele eu stiu ce inseamna management de proiect si sunt in stare sa fiu secundul managerului fara probleme. Desigur, astfel de persoane nu sunt acceptate. Trebuie sa fii cat mai batut in cap si cat mai cuminte.

In fine, postul de care vorbesc era in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, cu un salariu pe care am preferat sa nu-l retin ca sa nu plang tot restul vietii.
Firma era romaneasca dar avea proiecte in Liban. As fi lucrat si aici si acolo, ceea ce pentru mine ar fi fost minunat.
Si domeniul imi place, stiu sa interpretez un plan si stiu termenii specifici din constructii.

Stiu de exemplu ca "pila" nu inseamna numai chestia aia cu care iti pilesti unghiile, mai inseamna si o persoana care iti aranjeaza un post pe care nu-l meriti, iar in constructii este denumirea tehnica pentru "picior de pod"!
(Bineinteles ca mai am foarte multe de invatat, dar macar stiu ceva in plus fata de Power Point).
Acestea fiind zise, plus cateva exemple despre experientele mele ca manager de proiect au convins-o pe doamna HR.

Din pacate a lipsit un mic amanunt.
HR: "Daca ai fi stiut araba, ai fi inceput de maine...."
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu