06 septembrie 2010

ROMTELECOM - fuse si se duse

Fuse o sansa sa ma angajez la Romtelecom ca Manager Comunicare pe perioada determinata de 1 an.
Mi-am zis ca e bine si asa, ca oricum abia apuc sa stau un an intreg la un job. Era si prima data cand Romtelecom ma chema la interviu, ca de ani de zile tot le trimit CV-ul pentru diverse posturi si nu primesc niciun raspuns.

Ce m-a bucurat cel mai mult la testul pe care l-am dat a fost ca sediul era la cinci minute de casa. Imi si imaginam cum o sa ma trezesc cu jumate de ora inainte de inceperea programului pentru ca nu mai pierd ore intregi sa ajung la serviciu.

Testul a fost rezonabil pentru mine, cu intrebari clare de marketing, marketing direct si o mostra de talent de scriitor. Dintre celelalte 13 persoane prezente am considerat ca doar 2 persoane erau rivale cu adevarat. Restul era vai de ele, nu prea stiau nici sa vorbeasca, daramite sa compuna scrisori oficiale din partea Romtelecom.

Am considerat ca am rezolvat foarte bine testul (deobicei iau note mari la teste de angajare).
Asa ca am asteptat cele doua saptamani anuntate ca termen pentru urmatoarea etapa si am trimis un mail sa intreb ce se intampla, am trecut, n-am trecut, mai urmeaza ceva?

Raspunsul a fost NU. Nu mai urmeaza nimic pentru ca recrutarea s-a suspendat pe perioada nedeterminata.
: ))))))))))))))))))))))))) ha haaaaaaaaaaaa!!!!

Uite asa s-a mai dus o sansa sa ma angajez si un vis sa lucrez aproape de casa.
Adevarul e ca vroiam cam multe.....

Un comentariu:

  1. Este incredibil sa poti invata tot ce ti-se da in numai cateva ore dupa ce iti urla unu in cap timp de 8 ore iti mai da si 4 fise a 4 pline si pe o parte si pe cealalta + ofertele si etc prin e-mail si a doua zi test daca nu iei 9.50 pici testul
    e foarte aiurea eu nici macar nu ma mai prezint la testare am avut atatea zile disponibile pt a invata dar nu mi-sa spus despre aceste teste aiurea de tot

    RăspundețiȘtergere