08 septembrie 2010

AUSTRAL

Interviul la Austral a fost un fel de varianta Demo a Cernobilului. O senzatie ciudata cum ca oamenii ar fi gazati si abia se tin pe picioare....o cladire mare dar pustie, parca ti-era frica sa pui mana pe ceva.
Totul parea rupt de realitate.

Interviul a fost la fel de dubios...o domnisoara lesinata, gata sa se rupa in doua daca deschide usa, se crede reporter PRO TV. M-a facut sa ma simt vedeta.....

HR: - Povestiti-mi un pic despre dumneavoastra.
EU: - Ma consider un om de comunicare complet, pot imbina strategiile de marketing cu tehnicile de PR si cred ca in felul acesta obtin rezultate mai bune.
HR: - Povestiti-mi despre experienta de la MG.
EU: - A fost un job de inceput......
HR: - A urmat apoi experienta de la CMB, ce puteti sa imi spuneti despre aceasta perioada?
EU: - (a fost extraordinar, oamenii pe care i-am intalnit, atmosfera de basm, calul alb...) Ii spun eu cum a fost...

Si tot asa. Pe de o parte imi venea sa rad, pe de alta sa plang. Mersesem din Dr Taberei in Tunari ca sa stau de vorba cu o lesinata care se crede star de cinema dar ca HR=ZERO!

Ii multumesc pe aceasta cale ca a ales pe altcineva sa se taraie prin firma pe acolo. Eu una abia am facut fatza 30 de minute la interviu, dupa care am fugit mancand pamantul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu