26 august 2010

GENERALI - in general pila conteaza

Dar pila trebuie sa fie bazata! Asa, o recomandare venita din partea oricui nu se pune.

Post de Asistent Manager de Proiect. Interviu cu un ceh si cu tipa de la HR.

Pe scurt, o ora am vorbit cu el. Interviul a fost interesant. Am vrut sa pun accent pe experienta pe care o am ca semiproject manager si sa il fac sa inteleaga ca imi doresc postul de asistent.
Tipul a fost mai mult interesat de inteligenta mea si m-a pus sa ii fac o mini strategie de dezvoltare a site-ului. A testat mai degraba priceperea mea ca si marketer, nu ca invartit hartii. La un moment dat chiar a lasat-o pe tipa de la HR sa astepte pana termina de discutat cu mine pentru ca este prea interesanta discutia si nu se grabeste.

Ce bine m-am simtit si ce siguranta mi-a dat chestia asta! Chiar am crezut ca e multumit si ca am sanse.

A urmat tanti HR. Parea ea volubila dar ceva mi-a lasat impresia ca e prefacuta, asa ca m-am purtat cu mare atentie. Mi-a intins ea o groaza de capcane, m-am scos din ele. Tot interpreta ce spuneam eu pe dos si eu foarte frumos clarificam ce am vrut sa spun.

Cel mai tare a fost cand s-a prefacut ca nu intelege de ce vreau sa renunt la dinamismul domeniului in care lucrez, unde sunt evenimente, oameni, actiune...
Ii explic eu ca sunt hotarata sa ma reprofilez pe project management pentru ca nu ma vad lucrand in marketing la 40 de ani si ca mi se pare mai de viitor o alta directie si ca am ceva experienta, stiu cu ce se mananca si asta imi doresc.
A mai incercat de doua ori sa o dea cotita dar pana la urma a cedat si mi-a dat dreptate.

In final, am plecat convinsa ca cehul a fost multumit si ca s-ar putea sa ma aleaga dar aveam dubii despre recomandarea pe care o va face ea.

Am baut o bere cu prietena care ma recomandase si am ciocnit pentru a bea mii de beri peste o saptamana, in calitate de colege.
Vom bea mii de beri...pe rand, cu diverse ocazii, in calitate de prietene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu