13 octombrie 2016

De tine cred ca imi pare rau, British Council! :(

Am incercat sa ma apropii de aceasta institutie in timpul studentiei. Cumva nu imi placea prea mult atmosfera de acolo, de cate ori am incercat sa merg. Prea serioasa, prea monotona, prea apasatoare.

Cand insa am inceput sa vad job-uri pe la ei, am mai aplicat de cateva ori de-a lungul anilor de cautari, dar nu am avut onoarea de a ne cunoaste.

Spre bucuria mea, de data asta am fost chemata la interviu, pentru postul de Marketing Manager.
Am simtit din start ca este o tinta cam inalta. Am eu incredere in mine, dar aveam nevoie si de o gramada de noroc pentru aceasta situatie.

M-am dus inarmata cu toate trucurile pe care le stiu. Am facut inclusiv exercitii de respiratie, ca sa scap de emotii!

Interviul a fost OK, nu am nimic de comentat. 3 persoane stateau in fata mea: actualul Marketing Manager si 2 Product Manageri cu care urma sa lucrez. Dintre acestia, un singur domn era englez. Interviul a decurs bineinteles in engleza, pe care am sesizat ca am incurcat-o de 2 ori, din cauza emotiilor.

Fiecare dintre ei mi-a pus mai multe intrebari. Aveau toti cateva pagini pe care isi notau aproape dupa dictare raspunsurile mele. Am acoperit astfel multe situatii mai mult sau mai putin ipotetice: cum ma descurc cu persoanele dificile, cum procedez intr-o situatie cand altii au agende ascunse, cand altii au pareri diferite de ale mele... Intrebari scpecifice despre actiunile de marketing, setari, strategie...

Singura intrebare aberanta a fost: "Care este obiectivul unui Marketing Manager?"
Am fost atat de surprinsa incat am crezut ca nu inteleg eu bine. "Obiectivul generic al unui Marketing Manager este acela de a creste awareness-ul business-ului si de a ajuta la cresterea vanzarilor. Doreati sa intrebati care ar fi obiectivul pe care l-as seta specific pentru dumneavoastra?"
"Nu. Care este obiectivul unui Marketing Manager?"

Ah, OK. Nu-i bai. Mai intreaba omul... poate cineva la un moment dat a stat si a facut sotronul pe asfalt si a sustinut la vreun proces ca si-a indeplinit obiectivul.

Am repetat raspunsul. A repetat intrebarea.
Domne, nu ne intelegem. Noroc ca doamna Manager a inteles un pic situatia si i-a schimbat firul, aducand-o mai aproape de realitate.
"Da, in prima faza ma concentrez sa indeplinesc obiectivele pe care voi deja le aveti stabilite (in cazul in care le aveti), apoi, dupa cateva luni in care cunosc mai bine organizatia, voi putea sa va propun unele noi".

All in all, eu am plecat multumita de acolo. Numarand cateva momente in care n-am fost sigura pe mine si nu am stiut cati utilizatori de Facebook sunt in Romania (?!), am zis totusi ca au fost multe momente in care au avut reactii apreciative.

Din pacate, asa cum ma asteptam, raspunsul a fost negativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu