04 octombrie 2016

As vrea sa ma reprofilez, dar nu excelez in Excel.

Printr-o cunostinta am ajuns la interviu la un cuplu foarte simpatic, serios si elegant, care detine o firma de transport agregate pentru autostrazi, plus se dezvolta acum pe piata transporturilor de marfuri.

E o diferenta enorma cand te duci prin recomandare. Multi stiu, doar asa se duc. Norocul lor! :)

Mult mai relaxat, mult mai OK, experienta mea era pe marketing, ei ar fi bagat si aceasta bucatica in postul care acoperea de asemenea job de raportare si de logistica. Am scapat porumbelul si am spus ca de obicei acestea sunt 3 meserii diferite, pe care le fac 3 oameni diferiti. Insa, cum sunt foarte intelegatoare de fel si ei erau foarte deschisi in a-si oferi suportul pentru ca o persoana sa poata face cat 3... am zis ca as incerca.

Sincer, mai mult ma ingrozea faptul ca aveau sediul in Pipera. De cand cu lucrarile de la metroul din DT, numai daca lucrez in curtea scolii din capatul strazii pot sa ajung in 20 de minute. In Pipera sar de o ora jumatate.

Deja imi faceam probleme cum as face sa ii refuz, dupa ce tocmai ii refuzasem si pe cei de la Next Door. Greu e cu despartirea de un job misto dupa 5 ani. Eu cel putin eram foarte debusolata in zilele respective.

Anyway, au avut ei placerea de a ma refuza, pe motiv ca au gasit pe cineva caruia ii este mai usor sa lucreze cu Excel-ul si este pasionat de cifre. Adevarul e ca ... am rasuflat usurata! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu