21 decembrie 2010

Si-nca una tare...

O prietena mi-a recomandat sa trimit cv-ul unei alte persoane care ma cunoaste (desi eu nu o identific), pentru postul de secretara intr-o firma de IT. Am fost recomandata ca o persoana draguta si zambareata, cu prea multa materie cenusie. Raspunsul a fost ca e OK, pot promova pe alt post. Drept urmare, am trimis cv-ul cu intreaga experienta si am specificat ca sunt intr-adevar interesata de postul de secretara si nu ma voi grabi sa avansez decat atunci cand vor considera ei ca este cazul.

A doua zi am primit feed-back-ul:
"- Colegul care se ocupa de recrutari o cunoaste foarte bine pe fata asta si a spus ca la experienta pe care o are nu poate fi motivata sub nicio forma sa lucreze ca secretara."


(Am aflat numele colegului care ma cunoaste atat de bine si pentru ca numele lui nu-mi spunea nimic l-am cautat de LinkedIn).

Si uite asa am descoperit ca persoana respectiva este un fost coleg de gradinita cu care am petrecut cam trei luni de relatie la un moment dat si care a incercat sa pastreze legatura cu mine cativa ani dar eu nu am fost interesata.

Dragutz din partea lui ca a dat ca explicatie excesul de experienta, sper ca nu a luat ca bila neagra relatiile personale. Persoana ma cunoaste foarte bine, stie chiar si pataniile de la ultimul loc de munca.

Ma intreb cat de mica este lumea si mai ales ma intreb daca aceasta situatie a fost valabila si in alte ocazii si eu nu am stiut.

Acum, la excesul de experienta adaug si popularitatea ca defect si ca minus in gasirea unui loc de munca.

Un comentariu:

  1. E prea tare chestia asta! Puteai sa dai si tu feedback, gen: Il cunosc "bine" pe colegul de la recrutare, e o cunostinta veche; ar trebui sa stiti ca obisnuieste sa isi ascunda jucarii in buzunare, doarme cu ursuletzul de plus, nu stie asa de bine sa citeasca si mirosul pe care il simtiti uneori in birou ne e de la canalizare...

    RăspundețiȘtergere