08 noiembrie 2010

Te joci si castigi

Ramane de vazut daca este valabil si pentru mine. Laboratorul de jocuri denumit in Engleza si la Registrul Comertului Fun Labs angajaza Asistent de Project Manager.
Deja stiti ca imi doresc un asemenea post. Ohooo, si cum acesta include si testare de jocuri pe consola, Wii si PlayStation ar fi chiar interesant.

TREI ore de interviu printre care formular cu intrebari din care numai "ce pozitie iti place in pat" lipseau, un test de Project Management si interviu cu 2 tipi bazati.

1. testul de PM cica l-am rezolvat foarte bine, avand in vedere ca PM in domeniul jocurilor are un pic alte metodologii, termeni si principii. Conform analizei testului ma incadrez la intermediari, nu la Entry level. YES! Sa vezi ce le dau cu tifla altora care m-or mai chema pentru posturi dinastea si imi spun ca nu's dastaul da dasteapta!
2. Disctuia cu cei doi tipi a fost OK. Oamenii sunt intr-adevar dEstepti, pasionati de munca lor si am facut deja un sfert de training doar in timpul interviului. Par a fi destul de deschisi la minte, dispusi sa ma ajute sa invat si par a fi buni colegi de echipa.
3. E prima firma normala, una de care n-am mai vazut pana acum. Una in care dupa ce am dat testele primele informatii despre job au fost zilele de concediu (mai multe de 21) si perioadele cand se iau in general (2 saptamani cam prin vara cand vreau eu, de Paste si de Craciun vacante prelungite).
4. Pasul doi a fost sa imi spuna despre orele suplimentare, care se fac doar cand este nevoie, le fac doar cei care sunt nevoiti de situatie si se compenseaza cu intarziere la program a doua zi, ca sa poti fi productiv, ca altfel risti sa muncesti degeaba.

Imi tot pica fata cand auzeam gandiri intr-adevar sanatoase. Mi-a picat de tot cand mi-au explicat planul de salarizare care este gandit in asa fel incat sa fie motivant pentru salariat si sa il fidelizeze. Se vede ca lucreaza mult cu companii din U.S.A.. (:P)

In rest, toate bune si frumoase. De data asta pariez pe un raspuns afirmativ pe care am sa-l primesc luni (8 noiembrie). Ramane de vazut....

Si am vazut....intr-adevar erau oameni destepti si cu bun simt. Au sunat sa imi spuna ca le pare rau dar au gasit o combinatie un pic mai buna ca mine. Pe cineva care terminase automatica si era mai in tema cu programarea. Tot respectul: si pentru alegerea facuta si pentru modul in care mi-au explicat de ce au ales pe altcineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu