09 noiembrie 2010

L-AM GASIIIT!!!!

Pe el, Jobul "Pe ce planeta traim?"

Pe scurt:
- VANZATOARE la gresie si faianata de LUX! (adica scumpa, nu de Luxembourg)
- un salariu oarecare fix plus comisioane din vanzari, carte de munca pe minim pe economie.

Rezultat:
- stau in frig 9 ore pe zi
- intra maxim 6 clienti pe zi ca sa admire frumusetile ceramicii
- toti 6 fug cand aud pretul
- pret pe care nu-l prea aud, ca patroana nu mi le-a spus de teama sa nu imi dea comision.

Pe partea cealalta este patronul:
- n-ai vandut nimic?
- l-am pacalit si mi-a dat preturile
- s-a enervat cand am vandut o gresie care i-a placut clientului, alta decat cea pe care o sugerase el, patronul

Pariuri:
- cum inca nu mi-a facut niciun contract, nici n-o sa-mi faca
- vanzari n-o sa fac, ca au destule metode sa ma impiedice
- cel mai grav pariu este ca nici n-o sa-mi dea vreun ban.

Dar.....e de LUX!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu