23 noiembrie 2010

Si-am pierdut pariul, si-am pierdut si gresia, maaaiiii

Am pierdut pariul cu gresia...am primit juma de bani pentru juma de luna de vanzari mari (facute de mine tonetelor de integrame).

De ce doar juma? Mai exact 13 zile....ghinion!

Totul s-a tras de la acea proasta inspiratie de a convinge un clinet ca dungi de parchet cu dungi de gresie dau eroare. Seful s-a simtit atins la oo care oricum erau bagate inauntru si ca sa nu si le scoata singur, a lasat-o pe consoarta lui sa ma "concedieze".

Asa ca nu mai sunt paznica (sau pusnica) la un stand gol de clienti dar plin de frig....

2 comentarii:

  1. Ai incercat sa colaborezi la o publicatie? Scri mai bine decat multi ziaristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha!!!! M-ai citat, te-am prins!!! Iti voi cere dreptul de autor cd acest blog nu-si va mai avea rostul si vei lua salariu. "Sora-ta geamana" :P

    RăspundețiȘtergere