28 septembrie 2016

Cand fu Tica, nu fu Tache!

In 2015, dupa ce DNA a lansat bomba catre agentia de turism la care lucram, am deschis repede ochii si am inceput sa alergam ca besmeticii pe la interviuri. Am atuncat la oha un CV la Paralela 45, unde s-au dat repede niste telefoane si am fost primita cu bratele deschise.

Postul nu era unul pentru care aveam calificarea necesara, dar aveam alte atuuri. Prin urmare, am ajuns si la al doilea interviu, care insa nu s-a concretizat pentru ca ... asa-i in tenis.
La un moment dat am mai fost chemata si pentru postul de Marketing Manager dar m-am razgandit si nu am mai ajuns.

Hai ca poate a treia oara e cu noroc! A mai aparut o oportunitate, care era numa' buna. Ma linistea si ma motiva gandul ca voi reintregi echipa cu 2 dintre cele mai dragi foste colege.
Toate bune si frumoase, iar m-am "inteles" cu domnul Burcea, care inca nu intelege exact ce mermeleste departamentul lui de Marketing, mai ales pe online. Se pare ca nimeni nu a reusit sa ii explice.

Desi auzisem de o suma si de niste responsabilitati, dumnealui mi-a vorbit despre altceva. Am plecat usor nauca... Am restabilit impreuna cu persoana care alegea de fapt noul coleg ca va relua tratativele si-mi va sustine cauza. Care era si a lui, printre altele.

Numai ca acesta era in concediu, dupa care era Burcea in concediu, dupa care a dat faliment Mareea, dupa care colegul si-a dat demisia, dupa care au venit colegi din echipa de la Mareea.

Dupa care ... nu fu tus la Gaurica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu