26 septembrie 2016

Temperfield sau cum sa-ti pierzi timpul cand ploua

Incep sa am un respect tot mai mare pentru meseria pe care o practic. Sau tot mai putin. Depinde de caz.

E minunat sa fii tu ala care face din rahat bici si face ca o companie mica si amarata sa para ca si cand ar putea reprezenta continuarea drumului tau profesional. In acelasi timp, cand stii ca minti facand asta ... e mai complicat. Probabil atunci cand o faci, esti indoctrinat si speri cu ochii inchisi ca spui adevarul.

Si uite asa ma pun eu pe drum din DT in Bd Expozitiei pe o ploaie de zile mari... Cu spaima ca de acolo urma sa ajung si in Dristor, la serviciu, in timp util cat sa nu ma prinda sefa. Eram "relaxata", nu-i bai. N-am intarziat mai mult de 45 de minute in pasaj la Lujerului... noroc ca persoana de contact era si ea blocata in acelasi pasaj si ne-am dat intalnire "cand om ajunge".

In fine, asta e mai putin important. Firma are un sediu OK. Are un birou intr-o cladire micuta de birouri, totul este nou si vesel colorat. Seful are o priveliste frumoasa inspre Casa Presei si Herastrau. Mai exista o incapere in care lucreaza toti angajatii si probabil inca o sala.

Cativa angajati, nu multi, destul de liniste, toti aveau un cat de cat zambet pe fata.
Intrebari peste intrebari: cum faceam aia, cum track-uiam ailalta, cum trimiteam, cum setam, cum cum cum?

Aaaa, stai ca imi pica fisa... si tu vrei sa inveti din mers si sa furi niste idei.
La dracu, iar am batut o carca de drum pe banii mei si pe timpul meu ca sa inspir un entreprenor pe gratis? Nici nu ma mai intereseaza scarba care mi se citeste pe fata cand realizez ca asa stau lucrurile.
Stiu doar ca ei o citesc repede si au invariabil comportamentul tiganului care e cu mana in buzunarul tau si jura ca ti se pare!
Mi-a confirmat banuielile cand mi-a descris urmatorii pasi si procesului:
- cand voi pleca de la intalnire imi va trimite un sms cu un produs si un termen limita. Respectand acel termen limita, va trebui sa il sun si sa ii explic ce am inteles si ce stiu despre acel produs. Fiind vorba de un post de Marketing Product Manager si produsele fiind din domeniul IT, mi s-a parut OK.
- daca trec de aceasta proba si ma aflu printre "cei alesi", voi fi printre fericitii care vor primi o provocare:
"Celor de pe lista scurta le lansam o provocare - aceea de a creat pe baza unui brief o strategie de marketing si comunicare pentru unul din produsele noastre cu dorinta de a atinge anumite obiective pe o anumita perioada de timp. Apreciez sa trimiteti un scurt REPLY cu Accept provocarea ca sa stiu ca sunteti in continuare interesati sa colaboram.
Obiectivul acestei initiative este sa ne cunoastem si mai bine, in plus ne va fi mai usor sa facem o departajare."
Domnul Temperfield sigur vine dintr-o corporatie unde apesi pe tasta 1 ca sa primesti un sms, 2 ca sa suni tu pentru al doilea interviu, 3 ca sa primesti provocarea, 4 ca sa iti dai ideile gratis si 5 ca sa ramai cu buza umflata.

Am multumit cat de politicos am putut pentru intalnirea care nu mi s-a parut ok si am plecat cat de repede am putut. Pana sa ajung la masina am primit sms-ul!
Cum ma grabeam sa ajung la job-ul care inca imi platea salariul... nu am apucat sa ma uit la sms, atat era de aglomerat si ploua ca dracu.

Asa ca dupa o ora am reusit sa citesc sms-ul. Era vorba despre un produs despre care ar fi trebuit sa ma documentez putin pe Google si termenul era de o ora jumatate. Amice, esti idiot? Doar ti-am spus cand am plecat ce urmeaza sa fac in urmatoarea ora! Ti-am zis ca voi fi la volan si va trebui sa ajung la mama naibii!
Cam ce chef am mai avut sa ma dau peste cap ca sa particip la joaca asta de copil smecher?

Am raspuns frumos la sms zicand ca deja a cam expirat timpul limita, pe care dupa cum stia l-am petrecut in trafic si ca doresc sa ma scot din cursa.
Drept pentru care, dupa cum vedeti mai sus, am primit totusi mailul care ma invita sa particip la partea a 3-a a interviului!!! Adica, desi am refuzat sa particip la partea 2, eram buna sa dau totusi niste idei, nu? 
Acceptam provocarea, primeam brief-ul, faceam tot posibilul sa impresionez, daca tot nu am raspuns la sms si apoi... tasta 5, nu?

Drept pentru care am zis ca asa cum multi nu stiu sa mai dea un raspuns dupa un interviu, pot si eu sa nu ii raspund la mail. O fi gresit omul... in niciun caz nu avea intentii rele! :)))
Lasand gluma la o parte... am primit si ultimul mail, in care ma anunta cu parere de rau ca nu sunt pe lista scurta, ca e batalia prea mare pentru postul lor de marketing :)).

Prietene, ma retrasesem eu! Te apreciez insa ca ai sarit in extrema ailalta fata de cei care nu revin cu un raspuns. Ai revenit cu 2!

Cum sa ma semnez, de vreme ce el se semnase cu "Calin si echipa fantastica"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu