23 august 2010

Indice Consulting

O firma Postugheza de consultanta pentru accesarea fondurilor europene.
Cum mi-am propus printre altele sa ma reprofilez si imi doresc un post de Manager de proiect sau macar asistent de asa ceva, am zis ca e ocazia ideala.

Cand ma duc la interviu, ma extaziez si mai tare.
Aveau un proiect deja aprobat si aveau nevoie de cineva sa il implementeze.

Proiectul era in domeniul turismului - am experienta in turism!
Trebuia sa tii legatura cu institutiile statului - am lucrat la stat si stiu care-s chichitele!
Trebuia sa lucrezi in SEAP - am lucrat la institutia care opereaza SEAP-ul! Am pile, relatii, il stiu "dinauntru"!
Trebuia sa ai experienta in management de proiect - Aveam exact experienta de care aveau nevoie!


Stau eu de vorba cu portugaleza intr-o engleza foarte buna, ii pun la dispozitie toata experienta, imi manifest interesul sincer pentru acest post si ii spun chiar ca sunt foarte de acord cu cei 1200 maxim 1500 lei pe care ii ofera salariu. Probabil gresala a fost ca i-am spus ca ultimul salariu a fost de 2300 (care de fapt a fost de 2700 dar am zis ca 2300 suna mai bine).

Si cu toate astea................................NU.

Poate cineva sa imi spuna ce pana mea vroia de la mine? Sau ce pana in plus are persoana pe care au ales-o?
Cred ca pana aia se cheama lipsa de experienta si o foamete pentru care 1200 salariu este deja festin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu