28 iunie 2010

PIC = PIG IMPROVEMENT COMPANY

DA!
Am fost si la interviu de imbunatatit porci. Nu fiti rai, e vorba de porci adevarati, nu figurativi.
Daca nu ma credeti, vizitati va rog www.pic.com .

Atentie! Este o MULTINATIONALA! Imbunatateste porcinele din mai multe tari. Mai exact scroafele. Ma si gandeam cum o sa beau eu bere cu prietenii mei care sunt ingineri, auditori, etc, si care vorbesc despre subiecte normale si ma laud si eu cu cate scroafe au fost inseminate in urma campaniei mele de marketing!

Sa incep cu interviul, pe care l-am sustinut cu reprezentanta principala a speciei despre care vorbim.

EA: Ce imi puteti spune despre experienta profesionala?

(A luat pe rand fiecare job pe care l-am avut si am discutat detaliat despre tot ce am facut. A reiesit ca m-am ocupat cu organizarea participarii la targuri in cel mai mic detaliu - de la mocheta la transportul exponatelor si depozitarea cutiilor. A rezultat ca am conceput si implementat de mai multe ori strategii de marketing. A reiesit si ca am lucrat ca grafician intr-o firma de obiecte promotionale si ca eu am facut grafica pentru inscriptionarea pixurilor. Au mai reiesit si experientele de PR si comunicare si relatia directa cu clientii sau partenerii de afaceri)

In fine, dupa o ora de dat explicatii ajungem la intrebarile "De ce ai plecat de la fiecare loc de munca?" (Inclusiv de la cel de acum sapte ani, care clar era un job de facultate)

EU: ... Ultimul loc de munca s-a desfiintat pentru ca era agentie guvernamentala si s-au facut restructurari iar penultimul a intrat in insolventa si a facut reduceri de posturi.
EA: Ce ghinion! Ati citit Alchimistul?

(Wooow, cum as putea sa nu fi citit cea mai importanta carte a mileniului? Cea pe care numai geniile o inteleg?)
EU: - Da, stiu ca ce s-a intamplat o data se poate sa nu se mai intample dar daca s-a intamplat de doua ori sigur se va repeta.
(Asta e valabil doar cu moartea, doar ea se intampla o singura data si nici de asta nu poti fi prea sigur).

Dupa ce mai bate campii un PIC, tranteste concluzia:
- Avem nevoie de o persoana care sa munceasca, noi toti muncim aici si sunt zile in care nu terminam ce ne-am propus pentru o zi. Tu daca ai lucrat la STAT probabil nu esti obisnuita cu stilul asta de munca.
(Nu-mi venea sa cred, imi venea sa o pocnesc cu ceva in cap)

- Doamna, am lucrat sase ani in privat si sapte luni la stat. Si sa stiti ca si acolo am muncit.
- Ma rog, avem nevoie de o persoana care sa fie in stare sa ceara o mostra de pix personalizat inainte sa faca comanda, sa nu se bazeze doar pe catalog. O persoana care dupa doi ani sa fie in stare sa ii dea Managerului general o strategie de marketing la care el eventual sa adauge niste floricele sau ceva decorativ.... O persoana care sa fie in stare sa faca o rezervare pentru Dl Director si sa se asigure ca are avion sa se si intoarca acasa, nu ca ramane pe cine stie unde in weekend.

(???????????????? Jeeesus, asta vorbeste despre greselile pe care le-a facut aia care "pleca pe salariu mai mare?" Si in plus....o fi auzit ceva din ce i-am spus pana acum? Hai sa-i mai fac un rezumat.)

- Doamna, am organizat mai multe participari la targuri si expositii si poate n-am fost destul de explicita. Am lucrat intr-o agentie care PERSONALIZA obiecte promotionale. EU prelucram sigla care urma sa fie inscriptionata. In plus, pot elabora o strategie de marketing cu mult inainte de doi ani....
- Degeaba imi spui ca ai organizat participarea la targ daca nu ai venit cu ideea ce poza sa pui pe perete...

Slava Domnului ca nu m-a acceptat. Iata ce am pierdut:
http://www.pic.com/Images/Users/2/pigimprover/ProfitImprover/CuttingEdge/literature/ProductImages/Banners/Romania/Numarul34.pdf
(va rog uitati-va la ultima pagina, la felicitarea de Craciu. Credeti-ma, merita!)

"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu