15 aprilie 2010

Societatea Ornitologica din Romania

Prescurta SOR, care in maghiara inseamna rahat (dar nu de pasarele).
Persoana care mi-a zis de postul asta si-a cerut scuze ca mi-l recomanda, ca e nasol, dar tot ar fi ceva pentru o luna-doua.

Am avut interviu cu SASE persoane! Toti etalati in fata mea, eu singura in fata unei armate de interogatori. Mai lipsea o veioza bagata-n ochi. Fiecare pe rand m-a luat la intrebari care mai de care. Si lor a trebuit sa le furnizez niste idei despre cum as face strategia de comunicare. Si le-au notat frumos si probabil le va implementa persoana pe care au angajat-o pentru ca avea "mai multe contacte".

?????
De atunci ma uit dimineata in oglinda si ma felicit pentru profesionalismul pe care l-am dovedit, pentru creativitatea si experienta grozava pe care o am.
Tot ele imi tin si de foame. Domnul Pasarel a fost mult prea impresionat de minunatia mea ca sa ma angajeze. Si-a exprimat-o doar telefonic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu