30 aprilie 2010

Lumea superioara a agentiilor de publicitate

Nu intamplator cei mai cei sunt Icon Advertising.
Am mai fost eu pe la ei la interviu cand eram in facultate, dar nici atunci, nici acum nu ne-am unit destinele.

Am urmat toate etapele: CV-trimis pe Ejobs si respins, sunata apoi ca sa completez testul de creatie care avea vreo sapte subiecte. Testul binecunoscut cu reclama pentru sare de bucatarie si altele....
Le fac, le trimit, ma bucur ca ma cheama la interviu - inseamna ca i-au placut rezultatele....

La intalnire explic logica si sursele de inspiratie. Domnul pare multumit si imi spune ca in urmatoarele doua saptamani, nu se stie cand, o sa ma cheme sa petrec cu ei 2-3 zile, sa fac niste task-uri ca sa vedem cum ma integrez.

De atunci pana acum (din aprilie pana in octombrie) tot astept sa ma integrez in acea agentie. Cred ca pana o sa ma sune ei o sa ma dezintegrez linistita in mormant si urmasii mei imi vor si muta oasele intr-un loc de veci, de unde sa astept in continuare telefonul de la Icon Advertising care sa-mi spuna macar ca nu am fost acceptata...

2 comentarii:

  1. Tocmai ce le-am trimis testul rezolvat (ala cu sarea, sejurul la Euforie Sud si copii jucandu-se). :-)))) Ce teapa mi-am luat! Timp pierdut...

    RăspundețiȘtergere
  2. 2013!
    Icon Advertising este in cautare de copywriter. Icon Advertising face anunt de angajare in sectiunea Confidential, ceea ce ingroasa penibilul in care se scalda. Te suna si iti trimit un brief de creatie deja CELEBRU: postere si sloganuri pentru sare de bucatarie. Apoi tacere. Reputatia online a celor de la Iconadv este praf. Pe pagina de Facebook www.iconadv.ro posteaza exclusiv link-uri despre activitatea lor... de pe blog. Nimic din industrie, nimic inteligent - o masura a alienarii lor profesionale, o grandomanie specifica incompetentei. Blogul in sine, http://iconadv-blog.blogspot.ro/, este un ANTI-BLOG. Clisee, lucruri nemestecate, jargon ieftin, poze scremute cu titlu de backstage dar din care respira doar nefericirea angajatilor, spaima de a fi creativi cu orice pret, spaima care atinge paroxismul prin poze cu colaje puerile si opere din plastilina... Si nu, nu ofera nici acum feedback concret, se scuza ca sunt ocupati. Adevarul e ca in industria asta multi sunt ocupati cu activitatea de a fi mediocri. Faptul ca exista pe piata (supravietuiesc) nu e un merit in sine. Mai bine sa nu te caute cei de la Iconadv pentru ca la cum se misca, iti poti rata orice sansa de a face cariera in domeniu doar lucrand aici. Alte referinte care sa intareasca spusele mele:
    http://caut-job.blogspot.ro/2010/04/icon-advertising.html
    http://www.scribd.com/doc/69713586/Test-Copy
    http://oanamarialungu.wordpress.com/category/gramada-cere-varf/page/11/
    2. Icon Advertising cica ar face numai asa, te suna iti trimit pe mail tema pentru care trebuie sa fii creativ si apoi nu te mai suna. Si amicul meu stie cazuri in care oameni astfel “recrutati” si -au vazut creatiile Sursa: http://www.prwave.ro/blog/index.php/2006/09/26/recruiting/
    http://www.iqads.ro/forum/topic3501.html
    http://planet-34bc4.blogspot.ro/2010/11/idei.html

    RăspundețiȘtergere