16 aprilie 2010

Interviu Camera de Comert si Industrie Romania Turcia

Pastele a trecut, incep sa sune telefoanele pentru interviuri. Nu prea sunt Joburi in domeniul meu asa ca incerc si altceva, poate primesc niste banuti pentru o perioada.

Ma bucur oarecum ca au sunat cei de la Camera de Comert si Industrie Romania Turcia pentru un post de secretara. N-am mai fost la astfel de interviuri si nu ma asteptam sa fie diferente asa mari intre candidati.

Ajung pe undeva pe la Nerva Traian, pe o strada mai dosita. Recunosc cladirea majestuoasa, un pic aurita, cu un Mertzan negru tras la poarta
si cu doi turcaleti cu niste pendule aurite la mana. Ma dusesem pregatita sa fac impresie buna, e vorba totusi de o Camera de Comert si Industrie, ceea ce in mintea mea e ceva destul de serios.

Intru, donsoara secretara ma invita sa iau loc. Intr-o sala stil turcesc, evident, cu tablouri de 2 lei, cu vaze marete, etc. Nu stiu de ce pute in halul ala a mancare...probabil la parter se afla o cantina unde turcii mananca ieftin ca sa isi permita ceasurile aurite.

Astept cam o ora jumate...mai apar 4 pipitze de vreo 19-20 de ani, una dintre ele foarte bine dotata. Ma gandesc ca ea va lua postul cu siguranta....
Ma hotarasc totusi sa particip la interviu, macar de curiozitate. E bine sa ajungi un pic mai devreme la interviu, in 5-10 minute iti dai seama de atmosfera, de cum stau lucrurile.

Asa mi-am dar si eu seama ca pe acolo era o madama, cred ca turcoaica, foarte intzepata, probabil era sotia principala, sefa haremului. Restul erau niste proaste (dupa parerea dumneaei). Tipa intr-una, era foarte agitata si de vina era o fatuca amarata care nu-si "misca curu" destul de repede.

Maaaaama, e exclus sa lucrez aici. Dar daca tot am stat o ora, hai sa mai stau, sa nu zic ca am pierdut vremea de pomana.

In sfarsti apare turcu'. Arunca o privire din cap pana-n picioare, analizand cu atentie formele diverselor parti ale corpului. Am impresia ca e cam dezamagit....

El: - Tu lucrat acum?
Eu: - Nu
El: - Tu lucrat secretar?
Eu: - Nu
(Se uita de vreo 3 ori pe CV, intelege ce inseamna licitatii publice, ce inseamna markeing,etc...)
El: - Tu gandit salar?
Eu: - Nu, nu cunosc salariile din acest domeniu.
(Se mai uita o data la mine, la CV....)
El: - Secretar sunat la tine marti sau joi da sau nu.

Jeeeeeeesus!!!!!!

4 comentarii:

  1. De departe, cea mai tare experienta de job-interview ever.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm...cautam informatii despre aceasta adresa-Austrului,58- si am dat peste acest text.Am fost si eu chemata la un interviu,si habar nu aveam despre ce firma e vorba,pt ca la telefon nu s-a prezentat.Si nici in mail nu s-au dat detalii.O sa ma duc maine de curiozitate si revin cu info.

    RăspundețiȘtergere
  3. El:Tu lucrat secretar?
    Ea:Tu vazut cv?:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim, cum a fost la interviu? Si eu am aplicat acum pentru jobul de assistant manager, dar nu stiam la ce firma e pentru ca era trecuta la CONFIDENTIAL. Acum am dedus ca e pentru CCIRT. M-a cam dezamagit insa postarea de pe acest blog, speram sa fie putin mai seriosi fiind vorba de o instituie de stat. Observ ca postarea e mai veche...poate s-au mai schimbat lucrurile de cativa ani incoace? Hopefully...mai are si altcineva un feedback?

    RăspundețiȘtergere