26 iulie 2016

RCS & RDS - ar fi fost o revansa buna!

Am incercat de vreo 3 ori sa fiu client fidel RCS&RDS dar de fiecare data au esuat lamentabil.
Casieriile lor sunt singurele care imi mai aduc aminte de oroarea cu care ma duceam la institutiile statului lui vremuri. Toate tantiile au devenit mai simpatice intre timp. Cele de la RCS&RDS, nu!

Asa ca am zis eu ca ar fi bine sa le mai iau niste bani, dupa ce le-am tot dat aiurea. Eh, glumesc.
Aveau un post bun, de purtat vorba intre manageri de produs si IT. Si mama ce mi-a placut asta la ultimul job! Sa ai cativa manageri care se bat pe campanii si trebuie sa tii pasul cu toti, yummmyyy.

Am pus pe masa toate experientele pe care le-am avut pe acest segment. Din cele trei persoane doar un domn parea ca ma asculta. Celelalte doua doamne erau una plictisita, una se juca pe telefon. Ca trezite din somn mai aruncau cate o intrebare ca sa nu ma simt eu prea prost.

Din nou am spus povestea vorbei si am sucit aproape totul pe toate partile.
A ramas ca primesc un raspuns.
Cum nici factura de telefon n-o prea primeam, cum ar fi fost sa primesc un raspuns?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu