25 mai 2010

UTI - OHOOOOO, MAMA!

Sa incep cu inceputul: jobul era sa bag in calculator datele din buletin, sa urmaresc 2-3 declaratii ca sa se elibereze o semnatura digitala.

Cineva chiar m-a intrebat daca imi trebuie studii superioare pentru asa ceva.
In viziunea UTI iti trebuie si doctorat ca sa poti face asa ceva.


1. Test pe baza unui text. Mi s-a dat o procedura pe care am citit-o si am raspuns la niste intrebari. A durat trei ore. Nu pentru ca m-am miscat eu greu ci pentru ca erau o groaza de intrebari.

2. Test de inca doua ore de personalitate, inteligenta si logica.
3. Intalnire cu dna HR.
4. Intalnire cu doi sefi de departament, pentru ca postul trecea de la unul la altul, deci trebuiau sa fie amandoi, logic.

Am stat de vorba cu cei doi, tipi destepti, intr-adevar, uimiti pana peste cap despre nota maxima pe care am luat-o la cititul procedurii. Stau ei si se gandesc ca mai degraba m-ar folosi ca persoana de comunicare cu clientii, sa scriu scrisorele si materiale prin care sa explic pe intelesul muritorilor de rand ce e aceea semnatura electronica.

Unul dintre ei mi-a mai dat un test de personalitate, celuilalt i-am trimis o mostra de text de care a fost foarte multumit.

M-au intrebat care post mi-ar placea mai mult, le-am zis ca oricare dintre ele e la fel de bun pentru mine.
N-a fost niciunul pana la urma, pentru ca cel de operator date nu era de "nasul" meu iar cel de comunicare cu care m-au aburit nu s-a mai scos la concurs. Asta nu inseamna ca nu a fost ocupat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu