24 mai 2016

Rochii Cristallini si interviu cu ... ***tini

Cautau ca tot omul un Performance Marketing Manager. Cu tot tacamul: campanii Adwords, Analytics, Facebook, nimic deosebit. Din CV-ul meu nu reiese ca excelez la asa ceva, pentru ca nici nu este asa. Le-am facut tangential, dar le folosesc in contextul in care urmaresc sau contribui la celelalte actiuni pe care le derulez cap-coada. 

Din acest motiv, domnisoara m-a intrebat pe mail care este experienta mea la acest capitol si i-am raspuns sincer: da, le setez, le analizez, dar prefer partea in care vin cu propuneri pe baza rezultatelor aflate.

Totusi m-au invitat la interviu. Era in aceleasi zile in care derulam actiunea de succes Bottega Verde.

Dau o fuga pana acolo. Foarte frumos sediul, o casa superb amenajata, in buticul targului, dar cu o atmosfera care mi s-a parut apasatoare. Prea multe femei care imi pareau false in atitudine de parca se abtineau si ele sa nu vomite cand se intalneau una cu alta.

Incep sa discut cu doua doamne. Ma intreaba bineinteles ce se intampla cu agentia de turism la care lucram, ca auzisera ceva. O dau scaldata, intreb daca m-au chemat pentru a povesti despre asta sau au alte planuri. 

Imi verifica din nou cunostintele despre Performance Marketing. Le spun ca le-am dat lamuriri si pe e-mail si ca situatia nu s-a schimbat de ieri pana azi. Imi explica faptul ca isi doresc pe cineva cu foarte multa experienta in acest sens. 

Intrebarea mea fireasca a fost: "Si-atunci de ce m-ati mai chemat?"

Li s-a inclestat fondul de ten de pe fata. Il auzeam crapand.

"Pai v-am chemat pentru ca am vrut sa stim ce experienta aveti in Performance Marketing."
"Ati avut dificultati in a intelege ce va explicasem in e-mail? Folosesc aceste instrumente secundar, sunt persoane cu adevarat specializate in acest domeniu. Va explicasem in e-mail. Prin urmare, de ce m-ati chemat?"

La o asemenea obraznicie din partea mea, au raspuns pe masura:
"Pentru ca etapa urmatoare este sa primiti pe e-mail un subiect de test care consta in creionarea unei campanii, ca sa vedem cum ganditi."

AAAA! Zi mai asa! Adica ne batem joc unii de altii!

"Va multumesc pentru oportunitate, dar nu sunt adepta livrarii de idei de campanie pe subiecte pe care nu le cunosc. Mi-e clar ca aveti nevoie sa va adresati clientilor dumneavoastra si pe alte canale, nu doar pe cele online. Va recomand sa abordati reviste de lux. Alte idei nu va pot da."

Ca sa nu ma dezlantui, m-am ridicat linistita si am facut pasi. 
Cu greu m-am stapanit sa nu plang pe drumul de intoarcere, dar odata ajunsa la birou n-am mai rezistat si am bagat o tura zdravana! Doi unul dupa altul ma pusesera pe drum doar ca sa faca fishing.

Cred cu tarie ca trebuie sa gasesc o metoda mai buna de a taxa astfel de situatii, ca sa ne invatam unii pe altii ce inseamna profesionalismul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu