30 mai 2016

Bottega Verde: entreprenorii au nevoie sa stie strategie! (II)

Incepand cu aceasta poveste si verificand teoria cu alte cateva, cred ca entreprenorii fac erori grave de imagine. Apreciez ca atat de multi isi incearca norocul (ceea ce eu nu am curaj sa fac), dar poate pe piata ar trebui sa ne respectam unii pe altii... Zic si eu. Asa, ca intre profesionisti.

  1. Incep sa verific informatiile care apar legat de Bottega Verde, sa vad daca sunt la fel cu ce aflasem la interviu.
  2. Firma este infiintata in anul 2015, cum de altfel imi spusese chiar el. Are un singur angajat. In semnatura lui mai apar alte 2 site-uri. Unul de ceasuri daneze si unul al numelui oficial al societatii, asa cum este ea inregistrata la ANAF. Acesta nu functioneaza.
  3. Caut comunicatele de lansare plasate de agentia de PR. Cu greu gasesc unul.
    Desi Bottega Verde, din cate intelesesem de la el, este unul din cele mai mari branduri de cosmetica din Italia si urmeaza sa se bata pe piata din Romania cu Yves Rocher, L'Occitane si altele. Isi va deschide si un magazin fizic...
  4. Ma mai uit o data pe site. Toate sistemele sunt la locul lor si functioneaza. Ma inscrisesem la newsletter, fusesera urmati toti pasii: mailul de confirmare, mailul de reamintire ca m-am uitat la cateva produse dar nu le-am cumparat, etc.
    Totul e la reducere, ceea ce e cam ciudat, dar imi explicase ca prin puterea lui de negociere a reusit sa obtina aceleasi discount-uri pe care le au in Italia.
    Mare om, mare caracter!
  5. Caut site-ul din Italia.
  6. Gasesc programul lor de afiliere. Gasesc fix acelasi site, cu aceleasi reduceri in mai multe tari, printre care si Mauritius. Hmmmm...
  7. Pe LinkedIn aflu ca tipul a fost racheta care a dus pe culmile succesului si La Redoute. 

Nu judec, nu trag concluzii, nu arunc cu pietre. Dar imi vine o idee pe care o pun in aplicare :D.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu