26 martie 2011

Daca nu acum, poate alta data

Cum spuneam, m-am multumit de la inceput doar cu faptul ca am fost bagata in seama de o agentie de PR din Germania, in conditiile in care nicio agentie romaneasca nu a catadicsit sa ma cheme la vreun interviu. Si cu atat am si ramas, procesul de selectie nu a continuat dupa interviul telefonic. Daca n-a fost acum, poate va fi alta data, sau poate se pregateste deja ceva bun mai pe langa casa, dar n-am sa ma dau de gol pana nu am sa fiu sigura :P.

In plus, m-am gandit ca un noroc de genul asta vine doar o data in viata si eu deja l-am trait in facultate. Ma bucur ca atunci am fost pe faza si am savurat momentul. Job-urile in strainatate picate din cer sau obtinute batind din palme nu trag spre mine, ca in alte mituri urbane. Ori e mai greu pentru meseria mea, ori e mai greu pentru capacitatile mele, ori nu stiu eu cum se procedeaza....in sfarsit. Important e ca "fiecare pai isi are umbra" si pentru asta ai nevoie de o lumina care sa bata de undeva, deci voi astepta in continuare sa se aprinda o lumina ca sa-mi vad si eu umbra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu